Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 انواع دانه قهوه کلمبیا - قهوه آرتین

انواع دانه قهوه کلمبیا

حتما می دانید که کلمبیا یکی از اصلی ترین قطب های تولید قهوه و جز یکی از کشور هایی ست که بیشترین میزان تولید و صادرات قهوه در دنیا را بر عهده دارد. انواع دانه قهوه کلمبیا را می توانید حتی از طریق مکان هایی که به طور جداگانه پرورش دهنده ی دانه قهوه می باشند نیز تفکیک کنید. به عنوان مثال انواع دانه قهوه انواع دانه قهوهکلمبیا در مناطقی مانند برخی از رشته کوه های آند از جمله رشته کوه های نارینو، مادلنا، سانتندر، نارینو، هویلا و کایوکا کشت می شوند و طبیعتا هر کدام شان عطر و طعم خاص خودشان را خواهند داشت.

ویژگی بارز دانه قهوه کلمبیا

اما ویژگی بسیار بارز و مثبت انواع دانه قهوه کلمبیا که آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر تقاضا ترین نوع قهوه در دنیا کرده است این مسئله است که دانه های قهوه ی کلمبیا نسبت به سایر دانه های قهوه، به لحاظ میزان کافیین شان، بیشترین میزان سازگاری با بدن را دارند. به عبارت دیگر دارای کافیین بالانس شده ای می باشند که نوشیدنش برایتان مشکلی پیش نخواهد آورد.

اما به خاطر داشته باشید که انواع دانه قهوه کلمبیا تنها بر اساس مکانی که کشت و پرورش داده می شوند تفکیک نمی شوند، بلکه کیفیت دانه های قهوه ی کلمبیا نیز یکی از اساسی ترین معیار ها برای تفکیک انواع مختلف دانه ی قهوه ی تولید شده در کلمبیا می باشد.نوع قهوه تولیدی کشور کلمبیا از نوع دانه قهوه عربیکا می باشد.

برندهای قهوه کلمبیا

از جمله انواع برند های معتبر قهوه های کلمبیا می توان به موارد زیر اشاره داشت. که کیفیت و درجه ی مرغوبیت شان با استاندارد های فدراسیون قهوه کلمبیا رتبه بندی شده است. در زیر به برخی از برجسته ترین برند های قهوه کلمبیا به ترتیب درجه کیفی شان خواهیم پرداخت:

  1. سوپریمو
  2. اکسترا
  3. اکسلسو (که ترکیبی از دو نوع قهوه ی سوپریمو و اکسترا می باشند)
  4. اسپشالیتیقهوه کلمبیاwww.sirafcoffee.ir
  • تبلیغات:
    1. آب میوه طبیعی اصفهان تهران شیراز
    2. فروش مستقیم قهوه توبک ممتاز
    3. گروه تامین کننده قهوه اوگاندا در ایران
    4. فروش انواع آب آشامیدنی نیم لیتری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما