Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 37 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 خریدار دانه قهوه کاستاریکا فله - قهوه آرتین

خریدار دانه قهوه کاستاریکا فله

دانه قهوه کاستاریکا فله که یکی از بهترین محصولات حوزه خود می باشد؛ در بسیاری از نقاط جهان فروخته می شود. خریدار اصلی قهوه کاستاریکا عموم مردم می باشند.

یکی از گواراترین و رایج ترین نوشیدنی های داغ سراسر جهان قهوه می باشد. گفته می شود؛ که پیش از ورود چای به ایران نوشیدن قهوه در میان عموم مردم رونق داشته است. هنوز هم با وجود انواع چای، دمنوش و سایر نوشیدنی های جدید، قهوه جایگاه ویژه خود را دارد.

مهم ترین و رایج ترین ارقام قهوه مورد استفاده مردم را می توان این گونه بیان کرد:

لازم به ذکر است؛ که قهوه در ابتدا به شکل دانه های گیاهی بوده؛ و طی مراحلی به پودر قهوه خشک تبدیل می گردد. البته دانه های قهوه مانند بسیاری از گیاهان دارای ارقام مختلفی از لحاظ گونه و محل کشت می باشند.

دانه قهوه کاستاریکا فله

انواع دانه قهوه

انواع دانه قهوه به سه گروه اصلی عربیکا، روبوستا و لیبریکا تقسیم می شوند. مرغوب ترین قهوه از دانه های عربیکا به دست می آید. قهوه عربیکا بسیار خوش طعم و خوش عطر است. البته هر یک از دسته های عربیکا، روبوستا و لیبریکا نیز به نوبه خود ارقام مختلفی دارند.

بزرگترین کشورهای تولید کننده انواع قهوه در جهان عبارتند از:

  • برزیل
  • ویتنام
  • کلمبیا
  • اندونزی
  • هند
  • اتیوپی
  • پرو
  • گوآتمالا
  • مکزیک
  • هندوراس

به طور کلی کشورهای منطقه آمریکای مرکزی از اصلی ترین منابع تولید قهوه در دنیا محسوب می شوند.

دانه قهوه کاستاریکا فله

دانه قهوه کاستاریکا

اولین کشور پرورش دهنده قهوه در آمریکای مرکزی کاستاریکا می باشد. دانه قهوه کاستاریکا فله از فروش نسبتاً بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است؛ که کشور کاستاریگا، سیزدهمین تولید کننده بزرگ جهان در کشت قهوه محسوب می شود. در واقع قهوه، محصول بسیار مهمی در کشاورزی، اقتصاد و حتی تاریخ این کشور به حساب می آید.
غالب دانه های قهوه کشت شده در کاستاریکا از نوع عربیکا می باشند. قهوه های کاستاریکا بسیار خوش طعم بوده؛ و کافئین نسبتاً بالایی دارند.

دانه قهوه کاستاریکا فله

خریدار دانه قهوه کاستاریکا فله

خریداران دانه قهوه کاستاریکا فله را کافی شاپ ها و برخی افراد عادی تشکیل داده اند. میزان مرغوبیت قهوه کاستاریکا به حدی است؛ که در میان محصولات کشاوری، دانه این گیاه، رتبه اول را دارد. هر ساله مقدار زیادی از قهوه کاستاریکا به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد.
بسیاری از فروشندگان قهوه و صاحبان کافی شاپ ها، خریدار دانه قهوه کاستاریکا فله به صورت عمده می باشند. این افراد بهتر است؛ به وارد کننده قهوه یا نمایندگی اصلی پخش آن مراجعه کنند. البته در حال حاضر خرید مستقیم دانه قهوه فله ای را به صورت غیر حضوری نیز می توان انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما