Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 4 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 4 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 خرید آنلاین دانه‌ی قهوه ایتالیا - قهوه آرتین

خرید آنلاین دانه‌ی قهوه ایتالیا

قهوه‌ی ایتالیا برای بیشتر دوستداران و مصرف‌کنندگان قهوه نامی آشنا به حساب می‌آید و همگی حداقل یک بار قهوه‌ی ایتالیایی میل کرده‌اند. ایتالیایی ها دم کردن قهوه و آداب نوشیدن را به یک نوع هنر و مهارت ظریف مبدل ساخته‌اند.
قهوه‌ی ایتالیایی به طور کلی شامل چند بخش است. در یک بخش اسپرسو، در یک بخش شیر جوشیده و در یک بخش کف شیر قرار دارد. اگر به درستی دم کنید  هر جرعه که میل می‌کنید، باید به مقدار مساوی قهوه، شیر و کف داشته باشد. ولی در اکثر کافی شاپ ها قهوه را در فنجان 226 گرمی سرو می کنند. در حالیکه کاپوچینو اصلی در فنجان 140 گرمی سرو می شود. لازم به ذکر است که کاپوچینو به معنای( کلاه کوچک) است. در ایتالیا بعد از وعده غذایی کاپوچینو سرو نمی شود.

شما خریداران و مصرف‌کنندگان می‌توانید جهت تهیه‌ و خرید  قهوه ایتالیا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما