Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 5 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 5 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش آنلاین بهترین دانه قهوه کوپی لواک (Kupi Luwak) - قهوه آرتین

فروش آنلاین بهترین دانه قهوه کوپی لواک (Kupi Luwak)

یکی از انواع قهوه ها در دنیا دانه قهوه کوپی لواک (Kopi Luwak) است که گرانترین نوع قهوه در جهان محسوب می شود. این نوع قهوه بدلیل شیوه‌ی تولید آن گران و کمیاب است. برای تولید این قهوه حیوانی بنام لواک را در مزرعه رها می کنند و سالم ترین میوه را مصرف می‌کند. این نوع حیوان بدلیل اینکه معده آنزیمهای خاصی ترشح می‌کند، طعم دانه قهوه را بسیار متفاوت می‌سازد. بعد از خوردن و دفع کردن میوه حالا نوبت به کاگران مزرعه می‌رسد تا این نوع میوه را که از معده حیوان لواک دفع شده  جمع‌آوری کنند. بعد از جمع آوری، نوبت به شستشو می‌رسد و بعد از شستشون به طور دقیق دانه قهوه را با حرارت بالا بو داده می کنند و این علل باعث می شود یکی از کمیاب ترین و خوش‌طعم‌ترین انواع قهوه برای فروش در دسترس مشتریان در سراسر جهان به فرآوری برسد.

 

شما خریداران و مصرف‌کنندگان قهوه در ایران می‌توانید دانه‌ی قهوه کوپی لواک را به صورت آنلاین از مجموعه‌ی پخش و فروش قهوه‌ی ما واقع در استان بوشهر به صورت آنلاین تهیه نمایید. لطفا جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانالهای ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

منبع:قهوه سیراف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما