Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 6 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 6 in /home/arjftzul/domains/artincoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 مرکز توزیع دانه قهوه روبوستا عمده - قهوه آرتین

مرکز توزیع دانه قهوه روبوستا عمده

قهوه در سراسر جهان مشتریان زیادی دارد و همین مسئله باعث شده است ذائقه مردم کشورهای مختلف با دیگر کشورها متفاوت باشد.یکی از دانه های قهوه که مشتریان زیادی دارد دانه قهوه روبوستا است که بخش قابل توجهی از عمده قهوه مصرفی در کشورهای مختلف به شمار می رود.
این نوع از قهوه دارای طعمی تلخ است و میزان کافئین در دانه های قهوه روبوستا 7/1 تا 4 درصد است یعنی چیزی دو برابر کافئین موجود در قهوه عربیکاست.
وقتی که به عطر کم دانه قهوه روبوستا اشاره می شود به این دلیل نیست که عطر آن بسیار کم است این دانه قهوه در مقایسه با دانه عربیکا عطر ضعیف تری دارد.
یکی دیگر از ویژگی های بارز این نوع قهوه نسبت به دانه عربیکا کوچکتر بودن آن است و  خط وسط دانه صاف و کمی بیضوی شکل می باشد.

منبع:سیراف کافی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما